PIRKTI
INTERNETU
PREKIŲ PRISTATYMAS
Atsiėmimas
LIRO parduotuvėje
NEMOKAMAS
Jeigu
pasirinkote prekių atsiėmimą parduotuvėje, prekes pristatysime į Jūsų
pasirinktą LIRO parduotuvę per 1-7 d.d., kai užsakymas bus paruoštas, informuosime el. Laišku
Pristymas
nurodytu
adresu visoje Lietuvoje
SIUNTOS
PRISTATYMO KAINA: 5,00€
Prekes Pristatome per
1-7 d. d Jūsų nurodytu adresu. Apie
pristatymą informuosime el. laišku
Svarbu: registruodamiesi taisyklingai
nurodykite savo
adresą. Ypač
svarbu - tikslus naujos sistemos
(LT-XXXXX) pašto kodas, sužinokite jį
artimiausiame pašto skyriuje
arba Lietuvos pašto internetinėje svetainėje. Registruojantis prašome
asmens
duomenis nurodyti tiksliai ir tvarkingai - iš didžiųjų raidžių, su
lietuviškais
rašmenimis, skyrybos ženklais reikiamose vietose, teisingais
trumpiniais - g. /
raj. ir t.t. Pvz.:
Vardenis Pavardenis
Žinomoji g. 4-12, Ašmenos k.
Kėdainių raj., LT-XXXXX
Tel. nr.: +3706XXXXXXX
APMOKĖJIMAS
1. Per banko
elektroninės bankininkystės sistemą (jungiama per PaySera):
GRĄŽINIMAS
PREKIŲ
GRĄŽINIMO SĄLYGOS
Kokybiškų prekių
grąžinimas
Kokybiškų
prekių grąžinimas vykdomas vadovaujantis
galiojančiais teisės aktais:
Norėdamas pasinaudoti
teise grąžinti prekes įsigytas per e-prekybą, Pirkėjas apie prekių
pirkimo ir
pardavimo sutarties atsisakymą turi, informuoti Pardavėją:
·
ne
vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių nuo prekių pristatymo/atsiėmimo
dienos informuoti Pardavėją apie pageidavimą grąžinti
prekę elektroninio pašto adresu info
@liro.lt,
užpildydamas sutarties atsisakymo formą;
(GRAZINIMO
FORMA)
·
ne vėliau kaip per 14 (keturiolika)
dienų nuo Grąžinimo formos pateikimo dienos, grąžinti Pardavėjui
prekes. Pirkėjas grąžina savo
transportu arba apmoka grąžinimo išlaidas, tokiu atveju prekės siuntimo
kaštai
išskaičiuojami iš grąžintinos užsakymo sumos.
Grąžinamos ar keičiamos
kokybiškos prekės privalo būti nesugadintos, nepraradusios prekinės
išvaizdos
(nenuimtos ir nepažeistos etiketės, nesugadinta pakuotė.) ir negali
būti naudotos.
Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje, tos pačios
komplektacijos,
kokia buvo Pirkėjo gauta, būtinai pateikiant prekės įsigijimo dokumentą,
Pirkėjas neturi teisės grąžinti šių prekių:
·
kokybiškų
prekių, kuriomis Pirkėjas naudojosi, jas sugadino, pažeidė jų pakuotę
ar dėl
kitų Pirkėjo atliktų veiksmų prekės prarado prekinę išvaizdą, taip pat
ne visos
komplektacijos prekių
Prekės grąžinimas
įsigijus nekokybišką prekę
Tuo atveju, kai
prekės grąžinimo priežastis yra netinkamos kokybės prekės įsigijimas,
mes
įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos
kokybės
preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus, kuomet prekė yra
netinkamos
kokybės dėl gamintojo kaltės, t.y. nenustatyti pirkėjo netinkamo
vartojimo
sąlygoti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos
ir
grąžintos prekės serijinis numeris ir pan.