X

Prekių pristatymo taisyklės

PIRKTI INTERNETU

PREKIŲ PRISTATYMAS

Atsiėmimas LIRO parduotuvėje

NEMOKAMAS 

Jeigu pasirinkote prekių atsiėmimą parduotuvėje, prekes pristatysime į Jūsų pasirinktą LIRO parduotuvę per 1-7 d.d., kai užsakymas bus paruoštas, informuosime el. Laišku

 

Pristymas nurodytu adresu visoje Lietuvoje

SIUNTOS PRISTATYMO KAINA: 5,00€

Prekes Pristatome per  1-7 d. d Jūsų nurodytu adresu.  Apie pristatymą informuosime el. laišku

 

 

Svarbu: registruodamiesi taisyklingai nurodykite savo adresą. Ypač svarbu - tikslus naujos sistemos (LT-XXXXX) pašto kodas, sužinokite jį artimiausiame pašto skyriuje arba Lietuvos pašto internetinėje svetainėje. Registruojantis prašome asmens duomenis nurodyti tiksliai ir tvarkingai - iš didžiųjų raidžių, su lietuviškais rašmenimis, skyrybos ženklais reikiamose vietose, teisingais trumpiniais - g. / raj. ir t.t. Pvz.:

 

Vardenis Pavardenis

Žinomoji g. 4-12, Ašmenos k.

Kėdainių raj., LT-XXXXX

Tel. nr.: +3706XXXXXXX

 

APMOKĖJIMAS

1. Per banko elektroninės bankininkystės sistemą (jungiama per PaySera):

 

GRĄŽINIMAS

PREKIŲ GRĄŽINIMO SĄLYGOS

Kokybiškų prekių grąžinimas

Kokybiškų prekių grąžinimas vykdomas vadovaujantis galiojančiais teisės aktais:

Norėdamas pasinaudoti teise grąžinti prekes įsigytas per e-prekybą, Pirkėjas apie prekių pirkimo ir pardavimo sutarties atsisakymą turi, informuoti Pardavėją:

·         ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių nuo prekių pristatymo/atsiėmimo dienos informuoti Pardavėją apie pageidavimą grąžinti prekę elektroninio pašto adresu info @liro.lt, užpildydamas sutarties atsisakymo formą; 

(GRAZINIMO FORMA)

·         ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo Grąžinimo formos pateikimo dienos, grąžinti Pardavėjui prekes. Pirkėjas grąžina savo transportu arba apmoka grąžinimo išlaidas, tokiu atveju prekės siuntimo kaštai išskaičiuojami iš grąžintinos užsakymo sumos.

 

Grąžinamos ar keičiamos kokybiškos prekės privalo būti nesugadintos, nepraradusios prekinės išvaizdos (nenuimtos ir nepažeistos etiketės, nesugadinta pakuotė.) ir negali būti naudotos. Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje, tos pačios komplektacijos, kokia buvo Pirkėjo gauta, būtinai pateikiant prekės įsigijimo dokumentą,

Pirkėjas neturi teisės grąžinti šių prekių:

·         kokybiškų prekių, kuriomis Pirkėjas naudojosi, jas sugadino, pažeidė jų pakuotę ar dėl kitų Pirkėjo atliktų veiksmų prekės prarado prekinę išvaizdą, taip pat ne visos komplektacijos prekių

 

Prekės grąžinimas įsigijus nekokybišką prekę

Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkamos kokybės prekės įsigijimas, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus, kuomet prekė yra netinkamos kokybės dėl gamintojo kaltės, t.y. nenustatyti pirkėjo netinkamo vartojimo sąlygoti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan.

 


 
 

Pasirinkite automobilį

 
 
Pasirinkite automobilį
 
Pasirinkite automobilį
 
 
 
Pasirinkite automobilį
 
Pasirinkite automobilį...
 
 
Pasirinkite automobilį
 
 
Informacija
Pasirinkite automobilį
Informacija
Pasirinkite prekę
!